R.P.SEIDEMANN, administraties
Ondernemingsweg 20
1422 DZ Uithoorn
Wie zijn wij? Seidemann Administraties verzorgt de administratie voor kleinere bedrijven en organisaties en ondersteunt hen daarbij voor zover zij de administratie zelf uitvoeren. Het dienstenpakket van ons administratiekantoor bestaat uit de financiële- en/of salarisadministratie. Daarnaast zijn wij erg deskundig als het gaat om het uitvoeren van uw belastingaangifte. Wij verzorgen jaarlijks aangiftes voor meer dan 100 ondernemingen. Wij verzorgen ook de aangifte voor particulieren. Seidemann Administraties verkiest altijd een persoonlijke aanpak en daarmee een aanpak op maat. Daarnaast zijn wij zijn tijdens kantoortijden altijd goed te bereiken. Het uitbesteden van (een deel van) de administratie geeft u als ondernemer of bestuurder de gelegenheid zich volledig te richten op uw kerntaken. Voor de uitvoering van die kerntaken moet u kunnen steunen op een tijdig en juist gevoerde administratie. Met vriendelijke groeten, R.P.SEIDEMANN, administraties |
Onze diensten kunnen in de volgende hoofdgroepen worden verdeeld:
. Financiële administratie
. Salarisadministratie
. Fiscale zaken
Wij kunnen uw totale administratie verzorgen en samen met u bepalen wij hoe de administratie het beste kan worden opgezet. U kan dan denken aan:
· de administratie opzetten;
· de administratie invoeren; · de jaarrekening samenstellen;
· de B.T.W. aangiftes verzorgen;
· de vennootschapsbelastingaangifte verzorgen;
Wij kunnen ook tussentijdse rapportages verzorgen (voor investeringen, de bank etc.) of de cijfers van het verslagjaar herleiden naar toekomstig beleid.
Wilt u meer weten of een afspraak maken. Neem dan gerust vrijblijvend [contact] met ons op
Kijk hier verder voor een uitgebreid overzicht van al onze diensten.
Neem vrijblijvend contact op:
e-mail: info@seidemann.nl
adres: R.P. SEIDEMANN, administraties
Ondernemingsweg 20 1422 DZ Uithoorn
telefoon: 020 - 6438086
Ons kantoor is bij de Kamer van Koophandel Amsterdam ingeschreven onder nummer: 57228752